توسعه دهنده | Ubisoft Shanghai |
ناشر | Ubisoft |
پلتفرم | PC |
موتور سازنده | Unreal Engine 2.5 |
تاریخ انتشار | 06 September 2012 |
ریپک | DODI |
حجم | 0.9 گیگا بایت |
در تمام بازیهای آخرالزمانی موجودات زامبی مانندی را مشاهده میکنیم که باید قبل از آنکه دستشان به ما برسد نابودشان کنیم. استودیو Ubisoft Shanghai با ایده جدیدی وارد میدان شد و در بازی I Am Alive به ما نشان داد که آدم میتواند در شرایط بسیار سختتری از زامبیهای ترسناک قرار بگیرد. این بازی ابتدا توسط استودیوی دیگری ساخته میشد اما روند کار خوب پیش نرفت و اینطور بود که یوبیسافت شخصاً کنترل ماجرا را به دست گرفت و ما را با یکی از جذابترین آخرالزمانهای ممکن مواجه کرد.