توسعه دهنده | Arc System Works |
ناشر | Bandai Namco Entertainment |
پلتفرم | PC |
موتور سازنده | Unreal Engine 4 |
تاریخ انتشار | 26 January 2018 |
لینک Wikipedia | |
کرک | EMPRESS |
حجم | 6.3 گیگا بایت |
بازی DRAGON BALL FighterZ برخلاف سبک و سیاق نسخههای پیشین، حالت کلاسیک رزمی به خود گرفته و از دوربین زاویه سوم شخص در خلال مبارزات استفاده نمیکند (سیستمی که در سری Budaki Tenkaichi دراگون بالهای گذشته تا همین نسخههای پیشین استفاده میشد.) البته این حالت کلاسیک پیشتر در نسخه 3DS این سری یعنی Fusion امتحان شده بود و جواب خوبی نگرفته بود و ریسک استودیو برای آوردن این سبک کلاسیک به دنیای بازیهای اصلی دراگون بال، ستودنیست.